5283

拿觀光簽證在美國結婚

我打算和男朋友結婚(他是美國籍)我在知識裡看了好久.有些說可以用觀光簽證在美國結婚.有些又說不可以?到底是怎麼樣?一定要在美國結婚需要注意哪些事呢?手續應該很麻煩吧?還有我現在在美國待了快6個月了.因為我們要準備結婚的事情.所以我向移民局申請了延期.不過都還沒有答覆.我12月17日簽證就到期了.我應該要先回台灣嗎?還是繼續等呢?那在等的期間應該不會怎樣吧?很急~請有經驗的人幫幫我~
Hi There:you can call this toll free number inStates 800-375-5283. It is the Immigration service telephone number. I think they can answer your question.My husband is an American too. We've been merry for two and half year. There is a huge culture gap between us. Cross-culture marrige need a lot of... love and patience. My husband wants me to add

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 凱衛(5201) 的頭像
    凱衛(5201)

    凱衛(5201)

    凱衛(5201) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()